2 Ekim 2013 Çarşamba

Sosyal Hizmet Önlisans ve Açıköğretim Programları

Sosyal hizmetler programı için açık öğretim olarak;

1.Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyal Hizmetler 2 Yıllık Önlisans Programı

  1. Kontenjansız bir şekilde öğrenci almaktadır.
  2. Adayların bu programa yerleşebilmeleri için, YGS puan türlerinin en az birinden, 140.000 ve daha yukarı puan almış olmaları gerekmektedir (Programa kendi alanında sınavsız geçiş hakkı bulunanlarda, YGS puan türlerinin en az birinden 140.000 ve daha yukarı puan almış olma şartı aranmaz.). 
  3. Bu programa alınan öğrencilerden her öğretim yılında sınav, kitap, basılı malzeme ve eğitim-öğretim hizmetleri karşılığında öğretim gideri alınır. Öğretim gideri olarak alınacak bedeller Üniversitenin web sitesinden öğrenilebilir.
  4. Bu programda staj zorunluluğu bulunmaktadır. Staj hakkında daha fazla bilgi için: http://www.idealsosyalhizmet.com/egitim/acik-ogreti-onlisans-sosyal-hizmet-ve-staj-uygulamasi/

2.Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyal Hizmetler 2 Yıllık Önlisans Programı

  1. Adayların bu programa yerleşebilmeleri için, YGS puan türlerinin en az birinden, 140.000 ve daha yukarı puan almış olmaları gerekmektedir (Programa kendi alanında sınavsız geçiş hakkı bulunanlarda, YGS puan türlerinin en az birinden 140.000 ve daha yukarı puan almış olma şartı aranmaz.). 
  2. 2013-2014 eğitim döneminde ek yerleştirme ile öğrenci almaktadır.
  3. Kontenjan bulunmamaktadır.
  4. Bu programda dersler internete dayalı olarak açıköğretim sistemi ile yürütülecektir. 
  5. Kayıtlar internet üzerinden online olarak yapılacaktır.
  6. Bu programda sınavlar merkezi sınav uygulaması kapsamında Fakültenin belirleyeceği il merkezlerinde yapılır.
  7. Staj yoktur.


Ücretler

Atatürk Üniversitesinin 
Sosyal Hizmetler Önlisans Programı 290 TL 2013-2014 Dönemlik ücreti

Anadolu Üniversitesi
Sosyal Hizmetler Önlisans Programı 225.00 Dönemlik Ücreti

Gerek sınav ücreti, gerek sınav yerleri bakımından Anadolu üniversitesi AÖF sosyal hizmetler daha avantajlı gözükmektedir. Ancak Anadolu Üniversitesinde staj uygulaması zorunlu iken Atatürk üniversitesinde zorunlu değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder