12 Temmuz 2014 Cumartesi

Önlisans Sosyal Hizmetler Programını Lisansa Tamamlama

SINAVSIZ DİKEY GEÇİŞ İLE 

2016 yılından itibaren Sınavsız geçiş kaldırılmıştır. Önlisansı lisansa tamamlayabilmek için DGS'ye girmek şart oldu.

Meslek Yüksekokulları ile Açıköğretim Fakültesinin önlisans programlarından mezun olan öğrenciler Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin lisans bölümlerine sınavsız* “Dikey Geçiş” kapsamında kayıt yaptırabilirler.

Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine sınavsız Dikey Geçiş kapsamında kayıt için Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezince (ÖSYM) yapılan Dikey Geçiş Sınavına (DGS) girme şartı bulunmamaktadır.

Önlisans mezunları Dikey Geçiş kapsamında mezuniyet alanlarına göre açıköğretim sistemine göre öğretim yapan Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin 5. yarıyılına doğrudan veya 5. yarıyılına fark dersler alarak kayıt için başvurabilirler. https://www.anadolu.edu.tr/acikogretim/nasil-ogrenci-olabilirim/dikey-gecis


  • İKTİSAT 
  • ÇALIŞMA EKONOMİSİ VE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİ 
  • KAMU YÖNETİMİ 
  • MALİYE 
  • ULUSLARARASI İLİŞKİLER 
  • İŞLETME 
  • KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ 
  • SOSYOLOJİ 
Bölümlerine sınavsız dikey geçiş ile geçiş yapılabilir.
169SOSYAL HİZMET
170SOSYAL HİZMETLER


LİSANS TAMAMLAMA İLE
Daha önceki yıllarda Anadolu Üniversitesi AÖF sınavsız geçiş ile önlisans sosyal hizmetler sınavsız bir şekilde sadece kayıt yapılarak sosyoloji bölümüne tamamlanabilmekteydi. Ancak https://www.anadolu.edu.tr/uploads/anadolu/ckfinder/aof/files/2015-2016-Dikey-Gecis-Dogrudan.pdf adresine baktığımda sosyal hizmet önlisans programı için her hangi bir bölüme direk olarak lisans tamamlama yoktur.

2015-2016 Öğretim Yılı Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine Lisans Tamamlama Kapsamında Başvurabilecek Diğer ve Bölümler/Programlar için şu dosya incelenebilir.
https://www.anadolu.edu.tr/uploads/anadolu/ckfinder/aof/files/2015-2016-Dikey-Gecis-Dogrudan.pdf

110 yorum:

  1. merhaba hocam bi sorum olacak 2 yıl örgün ön lisans sosyal hizmet okuyup daha sonra sınavlı yada sınavsız yine sosyal hizmetlerden lisans tamamlama yapabiliyor muyuz

    YanıtlaSil
  2. mrb.ben sosyal hizmet mezunuyum geçen sene mezun oldum ama ösym sayfamda çocuk gelişimi okuduğum yazıyo bu mezuniyetim gorunmuyo napmam lazım nası duzelticem bunu.artı benm ilk mezun olduğum bolum laborant ve veteriner sağlık dgsye hangisinden girebilirim ilk mezun olduğum universiteden girmem şartmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖSYM bürolarına diplomanız ile giderek sorunu çözebilirsiniz. değil, istediğiniz önlisans programından girebilirsiniz.

      Sil
  3. mrb hocam. ben sosyal hizmetler mezunu olacam ve mezun olduktan sonra 4 yıllık işletmeye geciş yapabiliyoruz ama 3, sınıf olarak devam edecem de anlamadgm 4 yıllıgın genel dersleri baz alınarak mı hangi dersten muaaf olmuyosam onlardan gecmiş olacam dgerlerinden de calışp gececemm yoksa yanlış mı biliyorum beni yönlendirirseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  4. Mrb hocam . ben iu auzef sosyal hizmetler on lisansı okudum lisans tamamlamam için dgs ye girmek sartmi.

    YanıtlaSil
  5. Mrb hocam . ben iu auzef sosyal hizmetler on lisansı okudum lisans tamamlamam için dgs ye girmek sartmi.

    YanıtlaSil
  6. merhaba,

    ben 2012 önlisans sosyal hizmetler ve danışmalık mezunuyum lisansa tamamlamayı hangi üniversitelerde nasıl yapabilirim açıköğretim olarak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DGS ile http://www.idealsosyalhizmet.com/sosyal-hizmet-dgs-2016-dosyasini-aciyoruz/

      Sil
  7. hocam merhaba açık öğretimden sosyal hizmetler açık ögretimi bitirip örgünden lisans tamamlamamız nasıl mümkün olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DGS ile http://www.idealsosyalhizmet.com/sosyal-hizmet-dgs-2016-dosyasini-aciyoruz/ ;)

      Sil
  8. açıköğretim ön lisans sosyal hizmetlerden bu sene mezun olucam dgsye girmeden açıköğretimden lisans tamalayabilir miyim ? (çeko, iktisat.. vb. )

    YanıtlaSil
  9. HOCAM SAYGILAR. AÇIKTAN SOS HİZMETLER ÖNLİSANS BİTİRDİM,LİSANS TAMAMLAMA İÇİN SADECE SOSYAL HİZMETLERİ Mİ SEÇMEM GEREK YOKSA İSTEDİĞİM BÖLÜMÜ TAMAMLAYABİRMİYİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyal hizmet ve sosyoloji lisans bölümlerini seçmeniz olanaklıdır.

      Sil
    2. hocam bu bölümlere geçmek için kaç net yapmamız gerek taban puan kaç acaba

      Sil
  10. Önlisans çocuk gelişimi mezunuyum sınavsız sosyal hizmetler aof kayıt yaptırabiliyor muyum acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki dgs ile yapalibiyoe muyum açık öğretime

      Sil
    2. Peki dgs ile yapalibiyoe muyum açık öğretime

      Sil
    3. Hocam Merhaba. Ben on lisans çocuk gelişim mezunuyum. Açık ogretimden sosyal hizmetler on lisans on kaydimi yaptım. Bittikten sonra sosyal hizmetler çocuk gelişiminin alt dalı olduğu için lisans tamamlamış oluyor muyum ?

      Sil
  11. Önlisans aöf sosyal hizmetler okuyorum.Bitirdikten sonra dgs ye girip yine açıktan lisans tamamlayabiliyor muyum?

    YanıtlaSil
  12. Hocam sosyal hizmetler önlisans bölümünü bu dönem bitiriyorum. Aof bürosu sosyolojiye 3. Sınıftan devam etmem için dgs ye girmem gerektiğini söyledi.sinavsiz geçiş hakkı kalkıyor mu bu sene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakınız: https://plus.google.com/+MuratÇAY/posts/4oxACPCPoE1

      Sil
  13. Meraba hocam ben sosyal hizmet okuyorum atamalar 75 -80 ile mi atama yapiliyor dusuk puanla sosyal hizmet alanina bagli kamu kuruluslarinada atama yapiliyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. puanlar için: http://www.idealsosyalhizmet.com/category/kadrolar-ve-kpss/

      Sil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Peki hocam sizce 4.5 yila kadar atamalar nasil olur yani önu acik bi bolum mu

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Hocam ben sosyoloji okuyorum ama sosyal hizmetleri istiyorum acaba geçiş yapabilir miyim yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lisans okuyorsunuz zaten,ancak: yatay geçiş ile mümkün

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Açıköğretim önlisans sosyal hizmetler okuyorum.dgs ye girip açıköğretim lisans sosyal hizmetlere geçiş yapabilirmiyim

    YanıtlaSil
  21. merhaba hocam acıkogretım onlısans sosyal hizmetler okuyorum dgs ıle psıkolojıye gecıs yapabılır mıyım?

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, ben anadolu üniversitesinin açıköğretim sosyal hizmetler önlisans bölümünü bitirdim. Dgs ile yine anadolu üniversitesinin açıköğretim sosyal hizmetler lisans bölümüne devam edebilir miyim yoksa yalniZ atatürk üniversitesi mi olabiliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yıl sadece atatür aöf var seneye anadolu da kontenjan ayıracaktır.

      Sil
  23. Merhaba, ben anadolu üniversitesinin açıköğretim sosyal hizmetler önlisans bölümünü bitirdim. Dgs ile yine anadolu üniversitesinin açıköğretim sosyal hizmetler lisans bölümüne devam edebilir miyim yoksa yalniZ atatürk üniversitesi mi olabiliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yıl sadece atatür aöf var seneye anadolu da kontenjan ayıracaktır.

      Sil
  24. Merhaba,ben bu yıl aöf sosyal hizmetler ön lisansı bitiryorum.DGS ile anadolu açıköğretim 4 yıllığa geçiş yapabiliyor muyum?

    YanıtlaSil
  25. Hocam merhaba, ben bu yıl tercih vercem 2 yıllık sosyal hizmetler okuyup dgs ile 4 e tamamlamak istiyorum dgs den sonra 3. sınıftanmı başlıyoruz yoksa 4 yıl mı okuyacağz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.idealsosyalhizmet.com/dgs-kontenjanlar-sartlar-bilgiler-notlar/

      Sil
  26. Hocm önlisans sosyal hzmetler bitirip aof lisansa tamamlicam dgs sen kaç puan cekmem lazm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taban Puanlar: http://www.idealsosyalhizmet.com/sosyal-hizmet-dgs-2016-dosyasini-aciyoruz/

      Sil
  27. hocam mrb bn anadolu üniversitesi açık ögretim sosyal hizmetler 2.sınıfım açık ögretimden lisans tamamlama yapabiliyomuyum ve hangi bölümlerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.idealsosyalhizmet.com/sosyal-hizmet-dgs-2016-dosyasini-aciyoruz/

      Sil
  28. hocam mrb bn anadolu üniversitesi açık ögretim sosyal hizmetler 2.sınıfım açık ögretimden lisans tamamlama yapabiliyomuyum ve hangi bölümlerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DGS iel yapabilrisiniz. http://www.idealsosyalhizmet.com/sosyal-hizmet-dgs-2016-dosyasini-aciyoruz/

      Sil
  29. Ayni soruyu bende soruyorum hocam ben acik ogretim sosyal hizmetler on lisans mezunuyum aciktan sosyal hizmetler lisans programina gecmek istiyorum dgs ye girecegim ama sosyal hizmetler boulumunu tercih edebiliyormuyum

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Merhaba hocam ben lisans mezunuyum.aöf 2 yillık sosyal hizmetler okuyorum.onuda lisansa tamamlamak istiyorum.dgs girmek zorundamiyim

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. hocam atamalarda sizce önü açık bır bölüm mü 4 yıl sonra atama durumları nasıl olur sizce ?

    YanıtlaSil
  34. hocam atamalarda sizce önü açık bır bölüm mü 4 yıl sonra atama durumları nasıl olur sizce ?

    YanıtlaSil
  35. Merhaba hocam
    Açıköğretim on lisans sosyal hizmetler bölümünü bitirdikten sonra orgun lisans sosyal hizmetler bölümüne sınavsız ozel bir universiteye gecis yapabiliyormuyum

    YanıtlaSil
  36. Merhaba hocam
    Açıköğretim on lisans sosyal hizmetler bölümünü bitirdikten sonra orgun lisans sosyal hizmetler bölümüne sınavsız ozel bir universiteye gecis yapabiliyormuyum

    YanıtlaSil
  37. Merhaba: ben auzef sos.hizmt on lisansa
    Yerlestim fakat lisnas bitirmek istiyorum.dgs ile kacinci sinifta gecebilirim.iki yili bitirmek zorundamiyim

    YanıtlaSil
  38. Selamlar hocam. Ben sosyal hizmetler önlisans mezunuyum dgs puanım 237 sanırım bu puanla sosyal hizmet lisans gelmiyor. Bana fark dersi sosyal hizmetten az olan sorunu az olacak bir bölüm önerirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  39. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba hocam ben sosyal hizmetler önlisans mezunuyum bu yıl dgs sınavından 200 puan aldım örgün olarak bir yer gelir mi

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. hocam önlisans sosyal hizmetler mezunuyum örgün lisansa geçtiğimde kaçıncı sınıftan başlarım?

    YanıtlaSil
  44. Hocam sosyal hizmetler uzmanı nasıl olabilirim

    YanıtlaSil
  45. aandalo unıv.açıkögretim fak. sosyalhızmetler önlisanstan mezun oldum.2016 DGS girdim.sosyal hızmetleri lisans mezunu olaak bitirmek istiyorum.
    Anadolu unıv.bu bölüm için lisans tamamlama açtımı.açık ögretim sosyal hızmetler lisans tamamlama için tercih sansı varmı.tercihlerde sosyoloji var açıkögretim diye belirtiyor.sosyalhizmetler var ama açıkögetim diye belirtmemiş.bu yıl anadol unıv. sosyalhızmetler açıkogretim ımkanı yokmu lisans için.

    YanıtlaSil
  46. merhaba dgs de 237 aldım sosyal hizmetler den örgün neresi gelebilir nereleri yazsam rica etsem yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  47. Hocam ben bu sene ıstanbul auzef sosyal hızmetlree başladım sızce dgs ıle sosyal hızmet lisans tamamlammı mantıklı yoksa sosyoloji mı

    YanıtlaSil
  48. Hocam ben bu sene ıstanbul auzef sosyal hızmetlree başladım sızce dgs ıle sosyal hızmet lisans tamamlammı mantıklı yoksa sosyoloji mı

    YanıtlaSil
  49. Sosyal Hizmet önlisansı bitirip DGS'ye girdikten sonra sosyolojiye geçtiğimizde sosyal hizmet önlisans diplomamız iptal oluyor mu? Yoksa sosyoloji lisans ve sosyal hizmet önlisans diplomamız mı oluyor?

    YanıtlaSil
  50. Merhaba hocam.ben önlisans sosyal hizmetler mezunuyum bu yil dgs ile anadolu universitesi aof istiyorum kac puan almam lazm acaba..tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma selamlar, aöf bu yıl ilk defa öğrenci alacak onun için taban puan belli değil, şurada geçen yılın puanları var, bakarsan fikir verebilir http://idealsosyalhizmet.com/category/dgs/

      Sil
  51. Merhaba, ben önlisans sosyal hizmet mezunuyum. Bu yıl dgs'ye giricem. Sosyal hizmet olmazsa sosyolojiyi (a.ö.f) tercih etmeyi düşünüyorum. Daha sonra yatay geçişle açıköğretim sosyal hizmete devam edeblir miyim? Bi bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  52. Murat hocam ben yeni mezun oldum anadolu üniversitesinden bölümüm sosyal hizmetler önlisans ben şimdi dekey geçişssiz tekrar başvurup aöfye iki yıllığı dört yıllağa tamamlayabilirmiyim

    YanıtlaSil
  53. Selamlar Murat Bey. Açık öğretimde 2 yıllık sosyal hizmetler okuyorum ve yeni başladım. 2 yılın sonunda okulumu 4 yıllık lisansa tamamlayıp 4 yıllık diplomaya sahip olmak istiyorum. Acaba 2 yılın sonunda DGS'ye girdiğim zaman bölümümü lisansa tamamlamak için kaç puan almam gerekecek? 2 yılın sonunda DGS'nin ardından 3. sınıftan devam ederek 4 yılı tamamlamak için ne yapmam gerek acaba? Ayrıca lisansı açık öğretimden tamamlamak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. idealsosyalhizmet.com da puanlar var, bakabilirsiniz.

      Sil
  54. SAYIN HOCAM
    Önlisans sosyal hizmetler bitirdim ikinci üniversite kapsamında hangi bölümleri seçebilirim
    acilen cevap hocam..

    YanıtlaSil
  55. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  56. Onlisans sosyal hizmetler mezunuyum 3.sinif sosyoloji kayit yaptirdim fakat dondurdum.2018 dgs sinavina girip aof sosyal hizmetler tercih etmek istiyorum mumkunmu birde 3.den baslicam heralde dimi

    YanıtlaSil
  57. Onlisans sosyal hizmetler mezunuyum 3.sinif sosyoloji kayit yaptirdim fakat dondurdum.2018 dgs sinavina girip aof sosyal hizmetler tercih etmek istiyorum mumkunmu birde 3.den baslicam heralde dimi

    YanıtlaSil
  58. Merhaba hocam ben aof önlisans sosyal hizmet mezunuyum.ozel sektorlerde onlisans mezunlarina is imkani yok mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyal hizmet önlisans değil sosyal hizmetler önlisans programı okuyorsun, ikisi arasında emin ol çok fark var... özel sektörde tabi ki iş imkanları mevcut, özellikle özel kreşlerde çalışma imkanı bulunmaktadır.

      Sil
  59. Hocam sosyal hizmetler önlisans mezunuyuyum. DGS ile açıköğretim lisans tamamlayabilir miyim?

    YanıtlaSil
  60. Hocam sosyal hizmetler önlisans mezunuyuyum. DGS ile açıköğretim lisans tamamlayabilir miyim?

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Hocam merhaba aöf sosyal hizmetler önlisans mezunuyum. Dgs ile yine aöf den lisans tamamlama için çocuk gelişimini seçme hakkımız var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam selam. Bende açıköğretim sosyal hizmetler okuyorum. Mezun olduktan sonra iş bulma girişiminde bulundunuz mu ve sonuçları ne oldu? Ben önlisans eğitimimi tamamladıktan sonra iş bulabilir miyim?

      Sil
  63. Hocam merhaba ben açıköğretim lisans sosyoloji okuyorum bu yıl örgün ön lisans sosyal hizmetler okuyacağım sosyal hizmetleri dört yilliga tamamlamasam bu iki bölüm ile iş bulma imkanım olur mu olursa da hangi bölüm daha iyi birde sosyal hizmetleri lisansa tamamlamakta kararsızım sosyoloji yeterli olur mu

    YanıtlaSil
  64. Merhaba bir sorum olacaktı aöf sosyal hizmetler mezunuyum dgs girmeden sosyal hizmetler lisans olarak tamamlaya biliyormuyum

    YanıtlaSil
  65. Mrb hocam ben bu sene sosyal hizmetler onlisans bitirdim acikogretimden dgsye cocuk gelisimine gecme gibibi olasiligim war mi

    YanıtlaSil
  66. Hocam veya bilen biri sosyal hizmetler önlisans mezunuyum dgs ile çocuk gelişimine başvuru yapabilir miyim

    YanıtlaSil
  67. Hocam ben 2 yillik sosyal hizmetler bölümünü acikogretimden bitirdim bu yil ve bi dahaki sene dgs sinavina girip iyi bi puan mi almam gerekli yoksa sadece girmem bile yetiyor mu acikogretimden yine 4 yila tamamliyabiliyor muyum sosyal hizmeti
    Ve eger bitirirsem 4 yillik isletme ve 4 yillik sosyal hizmetlerden istedigimden kpss sinavina girebiliyor muyum

    YanıtlaSil
  68. Merhabalar hocam ben Anadolu AÖF den önlisans sosyal hizmetler bitirdim de şimdi ata aof den sosyal hizmetler lisans tamamliycam. Dersler baya farklıymis bilginiz var mı acaba hocam kaçıncı sınıftan başlanıyor

    YanıtlaSil
  69. Merhaba ben 2 yıllık sosyal hizmetler okuyorum [örgün eğitim]bölümümü 4 yıla tamamlamak istiyorum dgs sınavıylamı aynı bölüm 4 yıllık oluyor.

    YanıtlaSil
  70. Hocam merhaba. Ben 2 yıllık aöf sosyal hizmetler mezunuyum. Dgs ile 4 yıllık yine AÖF sosyal hizmetlere tamamlayabilir miyim?

    YanıtlaSil
  71. Merhaba hocam ben örgün önlisans sosyal hizmet bölümü okudum açık öğretim sınavsız geçiş hakkmı kullanarak sosyoloji 3.snftan başlayabilirmiyim ?

    YanıtlaSil